אז איך הכל קורה?

שלב א' – מיפוי העסק

היכרות עם העסק: תחום הפעילות העיקרית, מגוון השירותים, יעדים ומטרות, תוכניות לעתיד.

איזה נכסים ונתונים קיימים: אתר אינטרנט, עמודים פעילים ברשתות חברתיות, נתוני לקוחות, שיתופי פעולה קיימים ועוד.

בניית תוכנית פעולה

מה המטרה העיקרית ותוך כמה זמן ניתן להגיע אליה. מתוך המטרה גוזרים תוכנית פעולה עם צעדים ברורים על פי התקציב של העסק.

ביצוע תוכנית פעולה

פעולות מקדמות לעסק על פי התוכנית שבנינו. זה יכול לכלול: בניית אתר, דפי נחיתה, קמפיינים בפייסבוק – כל הפעולות האלו ביחד או לחוד.

סטטיסטיקה לגבי פעילות דיגיטלית לעסקים קטנים ובינוניים

  • 75% מהצרכנים  שופטים את האמינות של עסק על סמך עיצוב האתר שלו.
  • ל-72% מהעסקים הקטנים יש אתר אינטרנט
  • פרסום בדיגיטל יכולות להגביר את המודעות לעסק ב-80%.
  • 93% מהעסקים פעילים בפייסבוק, ו-86% מנצלים גם את הפרסום הממומן של פייסבוק.
  • יש סיכוי גבוה ב-70% יותר, שלקוחות יבצעו רכישה ממודעות רימרקטינג.

(מקורות: TechJury; HubSpot; Wordsream; Gartner, Business2Community)

יש לך שאלות בכל נושא של פיתוח אתרים או דפי נחיתה, בניית אסטרטגייה שיווקית בפייסבוק?

ניתן לפנות אלי בכל דרך אפשרית הרשומה מטה.

למה לעבוד דווקא איתי?

  • אני בוחנת את העסק ואת ההתאמה שלו לכלים שאני יכולה להציע כדי לעזור לו לגדול. לא אוכל לקבל כל עסק, רק כזה שתהייה התאמה הדדית לעבודה משותפת.
  • משתתפת באופן תדיר בסדנאות וכנסים להעלאת מיומנויות, ידע ושליטה בקלים חדשים.
  • מפתחת על פלטפורמת וורדפרס WordPress עם שימוש בתוספים הכרחיים בלבד, משתמשת בקוד לצורך השלמת יכולות האתר או דף נחיתה.
  • מגוון שירותים שיכולים להתאים לרוב העסקים נותני שירות.

הרשמה לרשימת המתנה

הצטרפו לרשימת המתנה ותהיו הראשונים שיהיו בעלי קורות חיים דיגיטליים ועוד במחיר  מבצע!

רשמו את הפרטים מטה

הרשמה לרשימת המתנה

הצטרפו לרשימת המתנה ותהיו הראשונים שיהיו בעלי קורות חיים דיגיטליים ועוד במחיר  מבצע!

רשמו את הפרטים מטה