מדריך לקבלת לידים חמים

ומדויקים

שלום  לך, 

הכנתי מדריך ובו 18 עמודים המפרטים את הנקודות החשובות של הקמת קמפיין לידים בפייסבוק ובניית דף נחיתה. 

ניתוח תוצאות קמפיין ומבנה נכון של דף נחיתה.

המדריך חינמי וישלח לכתובת דוא"ל  ולווטסאפ. בהמשך אשלח אליך מדריכים נוספים שאכין וחידושים בתחום פרסום ממומן בפייסבוק ובניית דפי נחיתה.

מדריך חינמי

נושא הפרסום בפייסבוק לא מובן לך

במנהל מודעות יש הרבה פרטים ונתונים מה שעוזר לדייק את הפרסום אבל בהתחלה זה מאוד מבלב. איזה שלב קודם למה? איך לבנות את אסטרטגיית הקמפיין? מה גודל הקהל הנכון? איזה סוג מודעה הכי נכון לבחור?

עשית כבר מספר קמפיינים ועדיין לא מובן לך איך לנתח את התוצאות

ישנם הרבה מדדים שפייסבוק מציעה לנו, על פי איזה מדדים ניתן להבין את הצלחת הקמפיין, חוץ ממספר הלידים שהתקבלו? כמות המדדים מבלבלת ולא עוזרת לך?

בנית דף נחיתה אבל כנראה הוא לא מספיק טוב

מגיעים גולשים לדף נחיתה אבל לא משאירים פרטים, מה יכולה להיות הסיבה? איך ניתן לשפר את הדף או את התוכן?

יש לך עסק והבנה שהגיע הזמן להשקיע בשיווק בפייסבוק
אבל..

מדריך לקבלת לידים מדויקים

המדריך מתאים לעסקים שרוצים להגדיל את מספר הלקוחות להם הם מספקים שירות וכך לצמוח עסקית

מה תגלו במדריך?
להלן נקודות עיקריות של המדריך

כל בעל עסק בשלב מסויים חייב לעבור לשיווק שלא מבוסס רק על חברים ולקוחות עבר. איך ניתן להגיע לקהל גדול? לצעוק את השירות שאת/ה מציע/ה?

תכנון קמפיין לידים

ארחיב לגבי מטרת הקמפיין וקהל יעד, מבנה קמפיין נכון, סוגי מודעה ומה צריך להיות במודעה עצמה כדי להעלות את כמות הצפיות בה כך שהצופים יתעניינו בהצעה

ניתוח תוצאות הקמפיין

אתרגם את המדדים החשובים של הקמפיין, אסביר מה הם מגלים לנו ומה צריך לעשות כדי לשפר את התוצאות ובכך להעלות את אחוז ההקלקות ומעבר אל דף נחיתה

מבנה נכון של דף נחיתה

האם ככל שהדף ארוך יותר הוא יותר טוב וממיר יותר גולשים לליד? איך לשכנע את מי שהגיע כבר עד לדף נחיתה לא לצאת ממנו בלי השארת פרטים

תועלות המדריך

המדריך כולל 3 חלקים בלתי נפרדים כשהמטרה העיקרית היא  קבלת לידים מדויקים

לקבל הבנה ברורה ממה הקמפיין והמודעות מורכבות

זהו צעד קריטי בתכנון אסטרטגיית שיווק מוצלחת. ניתוח מעמיק של מרכיבי הקמפיין - כולל המסרים העיקריים, קהלי היעד, ערוצי התקשורת והחומרים הויזואליים - מאפשר לנו לזהות נקודות חוזק וחולשה של הקמפיין ולבצע התאמות מדויקות להשגת תוצאות מיטביות.

לנתח תוצאות על פי המדדים שהתקבלו

ניתוח תוצאות על פי מדדים מאפשר הערכה אובייקטיבית ומדויקת של ביצועים או תהליכים. שימוש במדדים מוגדרים מראש מסייע לזהות מגמות, לאתר נקודות חוזק וחולשה, ולקבל החלטות מבוססות נתונים לשיפור ואופטימיזציה.

לבנות דף נחיתה בעל מבנה ותוכן קולע לקהל יעד

עיצוב דף נחיתה אפקטיבי דורש הבנה מעמיקה של קהל היעד וצרכיו. שילוב נכון של מבנה ברור, תוכן רלוונטי ומשכנע יוביל להמרות גבוהות ולהשגת מטרות הקמפיין כולו.

מדריך זה יעזור לבעלי עסק נותני שירות בנושאים הבאים

משקפת 6

צריך להוריד את המדריך, להקים קמפיין ודף נחיתה. אם יעלו שאלות,

אני זמינה בווטסאפ (כפתור מצד ימין)

אין צורך לחפש את הלידים שלך

משקפת לחיפוש לידים
עמודים של תוכן
0

חבל לפספס הזדמנות להבין איך ניתן לשפר את כמות ואת איכות הלידים לעסק שלך

שניות להוריד את המדריך
0
דקות לקרוא ולהבין
ויקטוריה צ'רנוגלז

אודות – ויקטוריה צ'רנוגלז בעלת חברת TASTO

בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים ותעודת יועצת עסקית. לאחר יותר מ – 15 שנה בתחום הפיננסי בתפקידים מגוונים, החלטתי לעבור לתחום אחר – עולם הדיגיטל.

אינטרנט מאפשר לבעלי עסקים לקצר זמנים ותהליכים ולהגיע לאלפי לקוחות בעזרת תקציב שכל עסק יכול להתאים לעצמו.

ההתמחות העיקרית שלי היא בבניית אתרי אינטרנט, דפי נחיתה ופרסום ממומן בפייסבוק – חבילה מושלמת לבעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו קדימה.

אני עוזרת לך – בעל עסק – להגדיל לידים או מכירות. לבנות מעמד חדש לעסק, להפוך לאוטוריטה בתחום!

הרשמה לרשימת המתנה

הצטרפו לרשימת המתנה ותהיו הראשונים שיהיו בעלי קורות חיים דיגיטליים ועוד במחיר  מבצע!

רשמו את הפרטים מטה

הרשמה לרשימת המתנה

הצטרפו לרשימת המתנה ותהיו הראשונים שיהיו בעלי קורות חיים דיגיטליים ועוד במחיר  מבצע!

רשמו את הפרטים מטה