שלום לך,
הכנתי מדריך ובו 18 עמודים המפרטים את הנקודות החשובות של הקמת קמפיין לידים בפייסבוק ובניית דף נחיתה.
ניתוח תוצאות קמפיין ומבנה נכון של דף נחיתה.
המדריך חינמי וישלח לכתובת דוא"ל . בהמשך אשלח אליך מדריכים נוספים שאכין וחידושים בתחום פרסום ממומן בפייסבוק ובניית דפי נחיתה.
במנהל מודעות יש הרבה פרטים ונתונים מה שעוזר לדייק את הפרסום אבל בהתחלה זה מאוד מבלב. איזה שלב קודם למה? איך לבנות את אסטרטגיית הקמפיין? מה גודל הקהל הנכון? איזה סוג מודעה הכי נכון לבחור?
ישנם הרבה מדדים שפייסבוק מציעה לנו, על פי איזה מדדים ניתן להבין את הצלחת הקמפיין, חוץ ממספר הלידים שהתקבלו? כמות המדדים מבלבלת ולא עוזרת לך?
מגיעים גולשים לדף נחיתה אבל לא משאירים פרטים, מה יכולה להיות הסיבה? איך ניתן לשפר את הדף או את התוכן?
המדריך מתאים לעסקים שרוצים להגדיל את מספר הלקוחות להם הם מספקים שירות וכך לצמוח עסקית
כל בעל עסק בשלב מסויים חייב לעבור לשיווק שלא מבוסס רק על חברים ולקוחות עבר. איך ניתן להגיע לקהל גדול? לצעוק את השירות שאת/ה מציע/ה?
ארחיב לגבי מטרת הקמפיין וקהל יעד, מבנה קמפיין נכון, סוגי מודעה ומה צריך להיות במודעה עצמה כדי להעלות את כמות הצפיות בה כך שהצופים יתעניינו בהצעה
אתרגם את המדדים החשובים של הקמפיין, אסביר מה הם מגלים לנו ומה צריך לעשות כדי לשפר את התוצאות ובכך להעלות את אחוז ההקלקות ומעבר אל דף נחיתה
האם ככל שהדף ארוך יותר הוא יותר טוב וממיר יותר גולשים לליד? איך לשכנע את מי שהגיע כבר עד לדף נחיתה לא לצאת ממנו בלי השארת פרטים
המדריך כולל 3 חלקים בלתי נפרדים כשהמטרה העיקרית היא קבלת לידים מדויקים
זהו צעד קריטי בתכנון אסטרטגיית שיווק מוצלחת. ניתוח מעמיק של מרכיבי הקמפיין - כולל המסרים העיקריים, קהלי היעד, ערוצי התקשורת והחומרים הויזואליים - מאפשר לנו לזהות נקודות חוזק וחולשה של הקמפיין ולבצע התאמות מדויקות להשגת תוצאות מיטביות.
ניתוח תוצאות על פי מדדים מאפשר הערכה אובייקטיבית ומדויקת של ביצועים או תהליכים. שימוש במדדים מוגדרים מראש מסייע לזהות מגמות, לאתר נקודות חוזק וחולשה, ולקבל החלטות מבוססות נתונים לשיפור ואופטימיזציה.
עיצוב דף נחיתה אפקטיבי דורש הבנה מעמיקה של קהל היעד וצרכיו. שילוב נכון של מבנה ברור, תוכן רלוונטי ומשכנע יוביל להמרות גבוהות ולהשגת מטרות הקמפיין כולו.
חבל לפספס הזדמנות להבין איך ניתן לשפר את כמות ואת איכות הלידים לעסק שלך
בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים ותעודת יועצת עסקית. לאחר יותר מ – 15 שנה בתחום הפיננסי בתפקידים מגוונים, החלטתי לעבור לתחום אחר – עולם הדיגיטל.
אינטרנט מאפשר לבעלי עסקים לקצר זמנים ותהליכים ולהגיע לאלפי לקוחות בעזרת תקציב שכל עסק יכול להתאים לעצמו.
ההתמחות העיקרית שלי היא בבניית אתרי אינטרנט, דפי נחיתה ופרסום ממומן בפייסבוק – חבילה מושלמת לבעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו קדימה.
אני עוזרת לך – בעל עסק – להגדיל לידים או מכירות. לבנות מעמד חדש לעסק, להפוך לאוטוריטה בתחום!
הצטרפו לרשימת המתנה ותהיו הראשונים שיהיו בעלי קורות חיים דיגיטליים ועוד במחיר מבצע!
רשמו את הפרטים מטה
הצטרפו לרשימת המתנה ותהיו הראשונים שיהיו בעלי קורות חיים דיגיטליים ועוד במחיר מבצע!
רשמו את הפרטים מטה